zaterdag 10 januari 2015

Heel blij mee!





We wonen al 25 jaar in ons huis en al lange tijd was ik niet tevreden met de vensterbank in het raam aan de achterzijde. Een rij nietszeggende tegeltjes met eronder een verwarming over de hele lengte van de muur. 
Al een tijdje hadden we het idee dat het leuk zou zijn als de vensterbank verlengd zou worden over de hele lengte en eronder een radiatorombouw zou komen.
Deze kerstvakantie heeft mijn man het plan uitgevoerd!
De verlengde vensterbank zijn 2 vergrijsde steigerhouten planken, aan elkaar gemaakt. Eronder heeft hij zelf de radiator ombouw gemaakt. Het is nog niet helemaal zoals we wilden, de ruimte tussen de latjes vinden we wat te groot dus misschien gaat ie nog een keer uit elkaar om dat aan te passen.
Maar wij zijn er nu al superblij mee. Een klusje van een paar uurtjes.....waarom hebben we dat nou zolang uitgesteld!




Het koperen lijstje met de cactus kreeg ik van mijn dochter onder de boom. Heel blij mee!



Mooie zondag allemaal.


21 opmerkingen:

  1. Hier worden klussen ook nog wel eens uitgesteld terwijl het vaak helemaal niet zo veel tijd vraagt en het resultaat zodanig is, dat je je afvraagt waarom je niet eerder bent begonnen. Heel herkenbaar dus. Het resultaat mag er zijn hoor. Een radiator is meestal geen mooi item maar dat hebben jullie prima opgelost.

    Fijn weekend nog. Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige oplossing . Wat een geklus...
    liefs Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is jouw man handig Jolanda! Het ziet er professioneel uit. Mooi! Je spullen komen nu nog mooier tot zijn recht.

    Fijn weekend!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die vensterbank is super mooi geworden en je kunt er ook weer wat spulletjes bij zetten. Die cactus in dat lijstje vind ik trouwens ook schattig.
    Fijn weekend verder,
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi, Jolanda, zie er goed uit! Wat een mooi kastje hangt er aan de muur. Fijn weekend.

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een mooie verandering! En wat kun je daar veel op kwijt: dat zal je geen moeite kosten zo te zien!

    Fijn weekend!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jolanda,
    Wat een mooie ombouw is dat geworden zeg. Zo eentje zou ik ook hier wel willen... moet ik dus maar eens even aan Ben laten zien...haha...
    Ik zou hem zo laten, want ik vind die ruimte tussen de latjes juist heel erg mooi...
    De cactus in het lijstje is echt heel erg leuk, wat een juweeltje...
    Enne, kiekeboe in het spiegeltje... leuk!!
    Ik wens je een heerlijk weekend,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk die handige mannen met gouden handen. Ziet er prachtig uit, kan mij voorstellen dat je er heel blij mee bent,

    groet en fijne zondag, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is mooi geworden, Jolanda! Ik zou die latjes mooi zo laten, lijkt goed en er moet ook ruimte zijn voor de warmte die er langs moet.
    De vensterbank vind ik ook heel mooi van steigerhout en leuk gestyled. Het lijstje met de cactus vind ik heel leuk!
    Handig zo'n man!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi,het is erg leuk geworden! Wat geven de steigerhouten planken een fijn sfeertje.
    Geniet er maar van.
    Groetjes,Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Woh, wat een mooie oplossing. Nu al prachtig geworden en zo handig wat extra ruimte om je spulletjes nog beter te stylen.
    Geniet ervan.warme groet,Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk Jolanda....echt mooi zo...!!...geniet er maar Lekker van......liefs Ria....x!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie vensterbank.
    Ik heb helemaal geen vensterbanken.
    Ramen tot de grond met een radiator ervoor.
    Lelijk !
    Dus ik ben wel een beetje jaloers......

    fijne zondag gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie oplossing en het lijkt ook nog eens heel ruimtelijk.
    Ik vind je kastje ook prachtig!
    Een hele fijne zondag! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super mooi geworden! Mooi met dat steigerhout. Wij hebben nu ook al jaren zo'n grote vensterbank gemaakt en nog steeds heel blij mee.
    Ook je zacht-groene kastje vind ik een plaatje. Wat een dotje.
    Fijne zondag!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Very nice result! I like your tiny closet with mirror, very pretty :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel erg mooi! Tja zo gaat dat met heel veel klusjes.. je stelt ze steeds uit en uiteindelijk blijkt het maar zo klaar te zijn.. gelukkig is dit klusje nu geklaard en kun je van het resultaat genieten!

    Lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi zeg deze ombouw. Ook wij stellen het steeds uit. Er staat nu zelf een soort van side table voor, zodat het niet opvalt. Leuke blog heb je! Ik ga vaker een kijkje nemen. Lieve groet, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooi resultaat, geweldig!

    Op de foto's kan ik niet heel goed zien of jullie de verwarmingsplaat zelf ook onderpanden hebben genomen. Als je deze zwart verft valt deze minder op.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zoals Gerry al eerder opmerkte, moet je ook praktisch zijn, want anders verlies je behoorlijk wat warmte, ook omdat het een brede radiator is. Persoonlijk vind ik hem erg mooi zoals die nu is. Ook je lijstje. Fijne avond nog. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat is echt mooi geworden! Kan me voorstellen dat je er erg van geniet!

    Heb het ook even aan mijn man laten zien... (Ik heb nl. ook een radiator waar ik me al tijden aan 'stoor' :)

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...