vrijdag 20 februari 2015

Bosje lente op deze grijze dag


  

Op deze grijze regenachtige dag kunnen we wel een bosje lente gebruiken.
Tulpjes in een zachtgele kleur en met een mooie vorm. In kleine vaasjes op tafel zodat we eraan worden herinnerd dat de lente echt gaat komen. 
Toch hadden we niets te klagen de laatste dagen met alle zon, maar echt warm was het nog niet.



Volgende week gaan we een paar dagen naar Barcelona met ons gezin. Voor het eerst in jaren weer samen op vakantie want we hebben iets te vieren:)
Het weer is er heerlijk nu: 15-16 graden en zon. Mijn voorjaarsvakantie is nu begonnen dus alle tijd om me in te gaan lezen en te verheugen op alles wat we gaan zien en doen. 
Heb je nog een leuke tip voor me, laat het me weten! 
 
 



Op mijn Rotterdamblog heb ik een post staan over de SwanMarkt afgelopen weekend in de Van Nelle Fabriek. Over deze mooie locatie volgt trouwens snel nog een post.

Fijn weekend allemaal!



10 opmerkingen:

  1. Veel plezier in Barcelona...wat een lekker vooruitzicht dat je daar kunt wandelen met een aangename temperatuur in de zon!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi setje vaasjes heb je staan, allemaal verschillend en toch passend bij elkaar. Je tulpjes schenken wat vrolijkheid op deze grauw dag.
    Heel veel plezier in Barcelona!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie zachte kleur geel, als de zon niet buiten is…dan maar binnen! En tegen de tijd dat de tulpen uitgebloeid zijn zit je samen met je gezin in een zonnig Barcelona voor iets feestelijks, heerlijk vooruitzicht!

    Mooie foto’s ook van de van Nelle fabriek!

    Ik wens je een hele fijne vakantie en ontzettend veel plezier in Barcelona!!

    Fijn weekend!
    Liefs, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk met z'n allen naar Barcelona. Ik wens jullie veel plezier!
    Groet,
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jolanda,
    De tulpjes zijn echt heel erg mooi, wat een heerlijke kleur.
    Ik wens jullie een heerlijke tijd in Barcelona...
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie tulpjes! Staat altijd zo gezellig, ik wens jullie alvast een hele fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk...lente in huis......
    enne...je maakt me nieuwsgierig.....wat heb je te vieren.....? ;)
    Hoe dan ook fijne dagen gewenst, geniet er maar heerlijk van.

    Fijn weekend

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk die voorjaarsbloemen in februari....
    Fijne dagen in Barlelona, ik vind het een prachtige stad (ik was er een paar jaar geleden).
    Park Güell vond ik erg mooi, maar die staat vast alwel op je lijstje...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook hier een mooie bos tulpen op tafel , paars, rood, geel, lekker kleurrijk.
    Veel plezier in Barcelona!

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...