zaterdag 14 februari 2015

HARTverwarmend

 

Deze post heeft niet zoveel met Valentijn te maken als je zou denken. 
Hoewel het voor veel mensen een mooie dag is, vinden wij het vooral een commercieel feestje dus dat slaan wij over. We hebben gisteren wel een heerlijk dag samen genoten in de sauna dus met ons zit het wel goed!
Maar dit mooie hart kreeg ik van een lieve collega omdat ik zo enthousiast ben over hun nieuwe bedrijfje en de naam van haar website heb genoemd op mijn blog.
En het is nog wel een kopere versie die zo mooi past in het sfeertje in mijn huis momenteel!




Het mandje waar het hart in ligt is trouwens ook door haar gemaakt en kocht ik op een marktje in Delft waar ze voor de kerst stonden met Oudmaaknieuw. Ik zag net trouwens dat ze weer allerlei leuke nieuwe items op de website hadden gezet waaronder een aantal bijzondere tafeltjes die ze hebben opgeflikt en deze flesjes....te mooi!



Ik ben zelf trouwens ook met een leuk project bezig dat te maken heeft met de mooi canvasprint die je op de foto ziet. Deze prints zijn oa te koop bij Lia van House of Seasons en zijn supergaaf.
Wordt vervolgd dus!

Een heel fijn Valentijns en carnavalsweekend voor ieder die hieraan doet en anders gewoon lekker genieten!



12 opmerkingen:

  1. Lief van je collega dat ze haar waardering heeft getoond in de vorm van dit hart. Het past inderdaad heel goed bij je passie voor koper.

    Ik wens je een heel fijn weekend! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd leuk om iemands passie zo te steunen en als je daar dan extra voor gewaardeerd wordt is dat helemaal mooi meegenomen!
    Ik doe het ook graag omdat ik zelf ook iemand met passie ben en het voelt goed als anderen dat zien en waarderen ;-)
    Overigens denk ik hetzelfde over Valentijn hoor dus die passie deel ik inderdaad ook niet...mijn lief en ik hebben onze momentjes samen wel als het ons past en niet op een afgesproken dag die ons qua datum ook niks zegt...
    Ik wens jou ook een heerlijk relaxed weekend toe!

    Lieve groet, MJ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja.....wat moet je zeggen van Valentijnsdag. Ik heb er ook niks mee.....pure commercie vanuit Amerika!
    Toch is het wel verrassend om dan zo'n leuk cadeau van een collega te krijgen! En dan vooral omdat ze jouw smaak ook weet.....lief!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief dit hart cadeau......ha en mooi voor deze liefdes dag.......
    Ik vind koper prachtig......warm en glanzend.......sfeervol.

    Fijn weekend

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi cadeautje Jolanda, en helemaal als het ook nog in je stijl gezocht is.
    Je hebt er zo een mooi hoekje van gemaakt.
    Volgens mij zitten wij helemaal goed wat de modekleuren op dit moment betreft!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi hartverwarmend cadeau, wat een ontzettend lief gebaar! Leuk dat je het in het mandje hebt gelegd wat zij heeft gemaakt. Een mooie aanvulling voor je verzameling en liefde voor koper.

    Geniet er van!

    Wens je nog een gezellig weekend.
    Liefs, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi cadeau.
    En wat staat koper toch mooi in huis.
    Er gaat echt warmte van uit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier ook geen Valentijnsdag hoor... daar doen wij ook niet aan mee...
    Maar je kreeg wel een prachtig hart...
    Ik wens je een heerlijke nieuwe week,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook hier geen Valentijn. Het hart past inderdaad prachtig bij je andere spullen.

    Anna Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Recht uit het hart! Lief van haar dat ze zo haar waardering uit. Het past zo mooi bij de rest van je spulletjes, echt een leuk hoekje!
    En Valentijnsdag...manlief en ik werden op die morgen door de kinderen verrast op een heerlijk ontbijtje op bed, compleet met een gebakken eitje op een hartjes-toast...Zo lief!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Voor het eerst in mijn leven een valentijnskaart gekregen, is toch ook weer wat hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ontzettend lief dat hartje Jolanda! De vaasjes vind ik ook prachtig en het behangetje erachter!

    Een fijne week verder!

    liefs, Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...