zondag 12 april 2015

Kom gezellig even binnen!



Kom gezellig bij me langs en kijk maar even rond.
Er is altijd weer wat nieuws te zien want ik ben dol op styling en verandering!
Dit piepkleine schattige vogeltje vloog met me mee toen ik laatst bij House of Seasons was. En landde op mijn kastje tussen de geurende narcissen. Op zoek naar een huisje:)




Een ander vogeltje, ja uit dezelfde winkel, staat op het theekastje in een nieuw hoekje. 
Ik mocht trouwens weer een fotoserie maken in de leukste winkel van Rotterdam want de winkel heeft weer een 'Seasonwisseling' ondergaan.

Ook het vlinderkaartje kon ik niet laten liggen. Lia heeft altijd prachtige en bijzondere kaarten. En als ik ze niet verstuur staan ze prachtig op mijn plankje.




Vandaag was ik bij de marathon in mijn eigen stad, wat een bijzonder evenement is dat toch. Dit jaar alweer voor de 35e keer liepen al die duizenden lopers door een zonnig Rotterdam. 
Ik heb net een fotoblog geplaatst op Rotterdam through my lens, dus als je zin hebt....
Ik plaats hier regelmatig posten over van alles wat er in de stad gebeurt. Binnenkort bijv meer leuke shoptips in het Zwaanshals en een fantastische locatie om wat te eten in Kralingen.



In huis is het al een beetje lente zoals je ziet.
We gaan genieten van mooie lentedagen komende week. Dus na werktijd gauw naar huis om nog wat zonnestralen te vangen.
Fijne week weer!



11 opmerkingen:

  1. Ha lieve Jolanda,
    Je hebt ook een seizoenswisseling in huis gedaan.
    Ziet er helemaal klaar voor het zonnetje uit!!!
    Wat zijn die manden leuk!
    Ik ben benieuwd naar de post over Vicini......
    En bedankt voor het maken van de mooie foto's, ik ben er al volop mee postjes aan het maken :)
    Werkse vandeweek
    liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik bij jou dat vrolijke turquoise zie, merk ik dat ik nog in de winterstand sta...
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een kleur, het turquoise, het waart bij mij ook rond.
    En het is ongelofelijk hoeveel andere kleuren er goed bij matchen.
    Heerlijk, de lente er weer in.
    En je Rotterdamblog volg ik nog steeds met veel plezier.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig hoor. Ik heb ook een zwak voor dat 'blauwgroenige'. Dat is een kleur die altijd kan.
    Gisteren was ik ook even in Rotterdam bij de marathon. Ik ging m'n broer en schoonzus aanmoedigen.
    Toch, het is mij dan eigenlijk wel té druk en daar houd ik echt niet van. 'k was blij dat we weer naar huis mochten.
    Groetjes,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De woonkamer is bij jou al mooi in lentesfeer, Jolanda. Op dit moment heb ik een veldboeket op de eettafel staan, vol paarse en blauwe bloemen. Aangezien er bij ons nog weinig in de tuin in bloei staat, mag ik het graag wat kleur naar binnen halen.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind deze kleur blauw toch zo prachtig.
    Mooi,hoe je je huis in lentesfeer hebt gebracht.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeker mooi lente hoekje in mijn favorieten kleur..!!...liefs fijne week an. Mij...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hou van de nieuwe items die je hebt gekocht van Lia's winkel. Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die kleur is echt 'jij'. Zo grappig dat ik als ik iets zie in die tint direct aan jou denk ;-) Ik vind dat houten vogeltje wel een topper, al zou ik het groenige meer grijzig of zwart maken. Fijne lente Jolanda!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er vrolijk uit echt lente gevoel hoor prachtige aankopen vooral die fles met het riet in blauwkleuren ... geeft een zomergevoel ....geniet lekker van je mooie aankopen ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik lees regelmatig je boeiende blog en bekijk je prachtige foto's en nadat ik werd getagd, heb ik jou getagd. Kijk maar of je de uitdaging wil aangaan en naar wat ik er van heb gemaakt. http://happyearlgrey.blogspot.nl/2015/04/kettingreactie.html
    Hartelijke groeten El

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...