zondag 5 april 2015

Vrolijk Pasen!




Gezellige paasdagen allemaal. 
We houden het hier eenvoudig.
Met versiering en in viering:)




Vanmiddag gaan we samen naar de film, gezellig.

Heb je zin om morgen iets leuks te gaan doen? Kom dan naar de SwanMarket in het Museumpark.
Op mijn Rotterdamblog kun je zien hoe gezellig het op eerdere SwanMarkets was.
Gisteren heb ik een post over de Oogstmarkt op het Noordplein geplaatst. Ook ging ik shoppen in de Zwaanshals, snel meer over de unieke en authentieke winkeltjes daar.



9 opmerkingen:

  1. Fijne geniet dagen....liefs Ria...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet ervan, ik duik zo de tuin in
    lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jolanda, how I would love to see that Swan Market one of these days.

    Today I've put up a blog post with a variety of photographs taken at today's Fifth Avenue Easter Parade (more of a free range stroll, really.)

    Happy Easter! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Jolanda, nou wij hebben het ook eenvoudig gelaten, maar jij hebt nog wel heel mooie foto`s gemaakt. Ik wens jullie nog een fijne 2de paasdag tor en groetjes van mij, Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke paasfoto's en ook die van Rotterdam waren genieten (omdat ik er zelf niet naartoe kon) Helaas kan ik op je andere site niet meer reageren. Dus doe ik het maar zo.
    Groetjes El

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi ei is dit zeg!!
    Voor jullie ook nog een hele fijne paasavond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk hoe het motiefje op de stolp terugkomt op het ei....Heel mooi!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...