zondag 10 mei 2015

Bloemen op Moederdag!



Wat een zonnige Moederdag vandaag! Meer kunnen wij als moeders toch niet wensen. 
Ook al doen we er verder niets aan, ik kreeg van beide kinderen toch een lief cadeautje: een vrolijke bloemenschaal voor op de tuintafel en heerlijke bubblebars van Lush (Fresh Handmade Cosmetics).

Toen we een paar weken geleden in Apeldoorn een bezoekje brachten aan More than Canvas, kreeg ik ook al zo'n mooi cadeautje. 2 van de Rotterdamfoto's die we op 'old canvas' hebben laten printen waren ook op R-karton afgedrukt. En wat ziet dat er mooi uit!



Een roze hoekje op de vensterbankplank want mijn eerste collectie Rotterdamfoto's die geprint is op old canvas en nu ook echt worden verkocht. is wel een rozewolkmomentje waard.

Op de foto zie je een mooie plekje aan de Maas in het centrum van Rotterdam, binnenkort is dit plaatje weer zo te zien als de bloemen weer bloeien. Op de achtergrond zie je de Erasmusbrug en De Rotterdam.

 


Binnenkort laat ik je de andere foto op R-karton zien. 
Uniek exemplaren dus tot nu toe maar wie weet wat de toekomst brengt!
Voor iedereen een mooie zonnige (moeder)zondag.


9 opmerkingen:

  1. Wat mooi....een hele fijne zondag liefs Ria ..x!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie scherpe afbeeldingen zijn dat Jolanda!
    Dat beloofd nog wat!
    Een hele fijne moederdag verder!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolanda,
    Nou, dat is zeker een mooi roze hoekje zo met die prachtige foto op karton. Wat leuk dat je die kreeg.
    Ik hoop dat de collectie heel erg goed gaat lopen, het is je van harte gegund Jolanda...
    Geniet van deze mooie dag,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk hoekje is dat.
    En nee,moederdag,daar doe ik niet aan.
    Te commercieel.
    Maar wel leuk,wat je gekregen hebt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief dat je toch nog iets van de kids kreeg. Mijn oudste dochter kon vandaag niet thuis zijn, maar ik kreeg een heel lief appje van haar en daar word ik dan minstens net zo blij van als van een mooi cadeau. De jongste bracht mij vanmorgen een ontbijtje op bed, met een broodje met kaas, met hartjes er op, gesneden uit komkommer en tomaat. Zo lief en het was meteen een gezonde start van de dag ;-).

    Mooi, je foto op karton!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet dat er mooi uit! Ik heb niet zoveel met roze maar zo bij elkaar past het mooi! Die foto is prachtig met die uienbollen er bij zeg!
    Lief dat je toch iets van je dochter kreeg: het hoeft niet duur te zijn maar de aandacht telt!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Af en toe toch lekker hè, om verwend te worden. Ik houd van moederdag.
    Leuk die canvas kaarten, ik zag ze laatst bij Lia maar toen waren die van jou er nog niet.
    Gaaf project met jouw foto's
    Groetjes,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een klein lief gebaar is al genoeg om je dag te laten stralen (en met het weer zat het al helemaal goed!).
    Wat zal jij trots zijn op je foto's, die mensen dus nu ook echt kunnen kopen. Een kroon op je inspanningen. En zeer verdiend!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is een heel mooi sfeerplaatje geworden!
    xx
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...