dinsdag 19 mei 2015

Lekker stoer



Iets nieuws in huis is altijd weer leuk, zeker als je net als ik wel van verandering houdt.
Bij onze lekkere leesstoel zochten we een lampje en toen ik deze lamp bij House of Seasons in de winkel zag staan tijdens een fotografiesessie, was ik direct verkocht.
Samen met de print op R-karton van 'de Hef' is het een mooi stoer hoekje geworden.
Dit is trouwens ook 1 van de foto's uit de Rotterdam op Canvas serie, die te koop is in de winkel van Lia.
De stoel krijgt nog een grijze hoes en dan is het plaatje compleet.






18 opmerkingen:

  1. Ja, inderdaad een echte stoere lamp.
    En wat een mooie foto van je op canvas,dat stoere van
    De Hef past er schitterend bij.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat staat inderdaad lekker stoer. Leuk om zo'n item toe te voegen!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je stoere lamp is daar prima op z'n plek. Leuk verrassend hoekje is het geworden en straks met de grijze bekleding van de stoel helemaal af.
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke stoere lamp!! Heerlijk leeshoekje heb je zo.

    Liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kan me voorstellen dat je hier verliefd op bent!
    Echt een mooie stoere lamp!
    veel plezier ervan.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kan me voorstellen dat je hier verliefd op bent!
    Echt een mooie stoere lamp!
    veel plezier ervan.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je een stoere touch geeft aan je interieur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lekker leeshoekje zo met die lamp en die foto van de Hef is helemaal top.
    Helemaal geslaagd!
    groetjes El

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie lamp hoor !!.....liefs van mij...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Jolanda,
    Echt een heel gave stoere lamp hoor. Je hebt er een heel mooi hoekje van gemaakt zo...
    Fijne dag vandaag,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg leuk!
    Mijn complimenten,
    een fijne dag gewenst,
    Jacquelien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er heel goed uit lieve Jolanda, goed gestyled en weer een heel ander stoer hoekje erbij in huis!
    Ik heb je gemist vanmiddag maar het was een soort van gekkenhuisdagje, dus er was meer dan genoeg om mn aandacht aan te geven!
    tot snel
    liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gaaf lampje! Ook al ben ik zelf iets minder van het stoere. Maar toch, hij staat daar hartstikke leuk zo me die foto van de Hef.
    Groetjes,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb inmiddels mijn blogspiratie antwoorden op mijn blog gezet.
    Ik wens je een heerlijk pinksterweekend,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...