zondag 3 mei 2015

Meer op Canvas




Op de kerst SwanMarket in Rotterdam liep ik tegen de kraam van More than Canvas aan. 
Moeder en dochter verkochten mooie prints en teksten op 'oud' canvas. Een uniek procedé dat ze zelf hebben ontwikkeld in hun eigen drukkerij. 
House of Seasons is momenteel een van de weinige verkoopadressen in Nederland die een gedeelte van hun collectie verkoopt. 
Ook op de website zijn de canvasprints te bestellen en natuurlijk zijn ze te koop op de markten waar ze regelmatig staan.
Naast de prachtige canvasprints in alle maten ontwikkelt More than Canvas zich steeds meer en printen ze nu bijv. ook op karton, dat geeft een heel mooi effect.





Vorig weekend brachten Lia en ik, met onze mannen, een bezoekje aan de drukkerij van More than Canvas in Apeldoorn. Wat was het leuk om al die mooie dingen met eigen ogen te zien en wat werden we gastvrij ontvangen.
We waren er niet alleen voor ons plezier, want er komt een mooi gezamenlijk project aan! 
We hadden al een proefserie ontvangen en waar we heel erg blij van werden. 
Tijdens ons bezoek hebben we de puntjes op de i gezet en kunnen 'ze' definitief geprint worden op het unieke oude canvas.






Wat een prachtige prints zagen we, de tas met de libelle is wel mijn favoriet momenteel. 
De vraag is nu natuurlijk: wat gaan wij laten printen!!?
Ik denk dat veel van jullie het wel kunnen raden, het wordt in ieder geval een unieke serie en voorlopig alleen te verkrijgen bij House of Seasons.
Wordt snel vervolgd dus! 

7 opmerkingen:

  1. Ik ben heel benieuwd... zal vast nog wel een keer over geblogd worden toch?
    Heel spannend, veel plezier met dit hele proces en succes...
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, lieve Jolanda, we zijn de spanning lekker aan het opvoeren!!!!!!
    In de loop van de komende week gaan we het vertellen aan onze blogvriendinnen.
    Leuk om jou foto's te zien van ons dagje weg.
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi he al die foto's tegenwoordig geen lijst meer nodig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig allemaal! Het moet een feestje zijn geweest om daar rond te kijken en jullie gezamenlijke project uit te denken. Spannend,
    zie uit naar jullie bericht!

    Een hele fijne week!

    Lieve groetjes, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag het bij Lia ook al en ik ben meer dan nieuwsgierig wat haar opdruk zal zijn!
    Zal vast ook iets van jouw fotografie inzitten en wat specifieks Rotterdams is.
    Op naar het volgende bericht!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier zag ik laatst ook canvas kaarten, weliswaar met tekst maar wel heel erg mooi. Ik ben benieuwd, spannend hoor!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk die spanning opvoeren voor ons....haha, wat zullen jullie genieten! Maar ik geloof dat het heel mooi wordt, jullie kennende...
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...