zondag 31 mei 2015

Mei op Instagram


Mei is alweer voorbij. 
We gaan nu echt de zomer in! 
En wij hebben mooie plannen in het vooruitzicht.
Zo word ik komende maand 50 en dat vier ik samen met mijn man met een weekend Oerolfestival, de eerste keer voor ons en we hebben er enorm veel zin in. 
Maar juni betekent ook ons gaan voorbereiden op de zomervakantie waarin we naar Frankrijk gaan. Afhankelijk van het weer zoeken we mooie plekjes op.
Er volgen in juni alvast wat vakantievoorpretposten over Italië (Dolomieten) en Frankrijk (Normandië) van foto's die ik nog niet had geplaatst.

En we kijken nu nog even terug via een Instagramcollage van de Rotterdamfoto's die mijn Instagramvolgers het mooiste vonden. Voor de verhalen achter deze foto's kun je natuurlijk terecht op Rotterdam through my lens.
Vanzelfsprekend ga ik ook in juni jullie weer op de hoogte houden van al het leuks dat er in mijn stad gebeurd. Als je volger wordt, dan mis je niks!
Fijne zondag.


7 opmerkingen:

  1. Pfff... de zomer in? Als nu ook het weer wat mee wil gaan werken... ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke vooruitzichten, Jolanda!
    En je overzicht is mooi!
    De zomer klinkt nog een beetje utopisch met dit weer, maar volgend weekend misschien 30 graden. Dat is dan weer een ander uiterste
    Een fijne week!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Jolanda, wat een mooie collage heb je gemaakt, en wat gaat er veel bij jullie gebeuren, ikwens je veel geluk ermee en geniet van alles. Ook heb ik op Instagramcollage en Rotterdam through my lens. Gekeken, en heb genoten van al die mooie foto`s. Jij hebt er duidelijk talent voor om zoiets te fotograveren. Ik wens je nog een fijne week toe en groetjes van mij, Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jolanda,
    Wat een leuk overzicht weer, toch weer wat anders dan de maand in vogelvlucht hè?
    En nu op naar een nieuwe maand en richting zomer... wat een heerlijk vooruitzicht..
    Fijne dag vandaag,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vandaag begint de zomer hier goed. Vanmorgen was het nog even grauw, maar de zon duwde alles weg, heerlijk! Oh, die eerste foto van die margrieten langs het water: top-zomer-foto! Graag heel veel van zo'n dagen!!!
    En binnenkort hoor je dus bij de groep van de 'wijzen', hihi. Doet geen pijn hoor, ik kan het weten. 50 is het nieuwe 40...En dat viel mee, toch?
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...