donderdag 7 mei 2015

We zijn trots op Rotterdam op Canvas!



We zijn er al een tijdje mee bezig en we hadden eerder al wat tipjes van de sluier opgelicht maar nu is het dan echt zover: mijn eigen fotoserie geprint op canvas.
Samen met Lia van House of Seasons hebben we een serie van 12 foto's laten printen op oud canvas. Oud canvas is een uniek concept en wordt geprint bij More than Canvas, waarvan ik de eigenaren eerder ontmoette op de Swanmarket.


Dit is de keuze die we hebben gemaakt, van alles wat en voor ieder wat wils : 
oud en nieuw, close-ups en skyline, zwart/wit en kleur. 
Ze staan nu in de etalage in de lifestylewinkel bij House of Seasons in Rotterdam Kralingen en zijn ook daar te koop vanaf vandaag.
De prints kunnen bijv met (masking)tape worden opgehangen, maar ook in een lijst worden gedaan of op een plankje worden gezet. 




Alle prints zijn er op A5 (15x20) maar bovenstaande foto is nu ook al groot (A3 30x40) te krijgen. heb je interesse in een van de andere foto's op groter formaat, dan is dat natuurlijk mogelijk. Laat het via een mail of in de winkel weten. 


Voor mij is dit een heel leuk project waarbij ik 3 grote passies kan combineren: fotografie, Rotterdam en styling. 
Wij zijn supertrots op het resultaat en we hopen dat jullie het ook leuk vinden en langs komen in House of Seasons. 
En wie weet kom ik binnenkort een Rotterdam op Canvasprint tegen op een van jullie blogs of andere social media.


10 opmerkingen:

  1. Dat ziet er geweldig leuk uit, goed gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, geweldig en wat zijn het prachtige prints geworden! Wat zullen jullie er een trots gevoel bij hebben! De eerste foto zegt zoveel hierover.
    Geniet van dat gevoel en een succesvolle verkoop gewenst!

    Liefs Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor en ook spannend! Je zou toch denken dat het sowieso bij veel Rotterdammers - en dat zijn er al heel wat - aan zal slaan. Ik wens jullie veel succes met dit project!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend leuk dat de kaarten klaar zijn Jolanda! Van Harte Gefeliciteerd! Ik hoop dat jullie heel veel exemplaren gaan verkopen!

    Alvast een fijn weekend.

    Liefs,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jolanda,
    Echt heel erg mooi allemaal. Jouw foto's lenen zich heel goed voor deze mooie afdrukken op canvas.
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jolanda, wat is dit prachtig geworden! Ik vind dat old canvas helemaal het einde...Ben al zo lang zoekende naar iets origineels waar ik een foto op printen kan. Het gewone canvas, te gewoon, hout voor mij te stoer, aluminium te strak en ga zo maar door. Dit is dus precies wat ik zoek. Bedankt Jolanda voor het delen. Je foto`s zijn prachtig weergegeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jolanda, what a great idea! I know you must be delighted to have this concept turn out so well. Best wishes on lots of success. xo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig! En wat mooi!
    Wens je graag alle succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben MEE-trots!!
    Wat zien ze er geweldig stoer en Rotterdams uit.
    De eerste waren al snel verkocht aan enthousiaste klanten!
    Ik ga ook mn postje maken!
    Wat een leuk projekt om samen met jou te doen Jolanda, onze grote passies,
    styling, fotograferen & Rotterdam en in mijn winkel,
    mn andere grote passie!
    Hier gaan we wel even zoet mee zijn!
    liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik was nog even aan het rondkijken....mooi hoor, je foto's op canvas! Ik vind vooral de zwart-wit foto's heel mooi.
    En fijn dat ze zo goed verkopen.

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...