zondag 14 juni 2015

Wat een weekend!


Wat een weekend. 
Ik begon vrijdag met vieren en kreeg deze prachtige bos rozen, enig idee hoeveel het er zijn?
Ook gingen we met het gezin heerlijk tapas eten.

Ik zwaaide zaterdag iemand uit die lekker gaat cruisen.

 

Vanmiddag hadden we ineens een BN-er in het park voor de deur. Ieder zondagmiddag wordt er een concertje gegeven, gratis en voor nop, en deze week was dat door Hans Dulfer met band. Erg leuk dus!

En zaterdag ging ik ook op pad tijdens de Dakendagen en daar lees je alles over op mijn Rotterdamblog.


 Pffft, weer even bijkomen deze week:)


6 opmerkingen:

  1. Ik vermoed dat je deze prachtige rozen hebt gekregen voor je 50e verjaardag, van harte gefeliciteerd (alvast). Het zou natuurlijk maar zo kunnen dat je Lia en haar man hebt uitgezwaaid, mocht dat zo zijn dan wens ik hen een heerlijke vakantie toe.

    Wat gaaf, ieder weekend een concert vlakbij de deur. Een kwestie van oversteken en genieten dus. Ze hebben het altijd over Almelo, maar volgens mij is er in Rotterdam ook altijd wat te doen ;-).

    Een fijne week! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gok ook op 50 rode rozen...Proficiat!! Leuk dat Hans Dulfer dat wist en je een concert kwam brengen, hihi...;-))
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk allemaal....zag op fb volgens mij 50 rozen....fijne week liefs Ria...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ze geteld en ja....ik zie er 50! haha. Gefeliciteerd! Een kroonjaar zeggen ze dan. Voor mij ben je een "jonkie" hoor en het leven boven de 50 is ook gelukkig de moeite waard. Maar ik denk dat jij niet zo zwaar tilt aan zo'n getal!
    Wat is er, in de grote stad, toch altijd veel te doen....helemaal leuk dat het vlakbij is!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En allemaal leuke dingen, als ik het goed lees, Jolanda. Een drukke genietweek heb je dus gehad... Heerlijk...
    Fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke dingen zeg! Prachtige bos rozen !

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...