vrijdag 7 augustus 2015

Onze tour door Frankrijk

Een week geleden kwamen we thuis na een fantastische vakantie in Frankrijk. 3 weken hebben we genoten van alles het moois dat dit land te bieden heeft.

Op de heenreis hebben we overnacht in Tours. Door de drukte waren we hier helaas pas eind van de middag maar s avonds hebben we toch nog een rondje door deze mooie stad gelopen.

Onze eerste bestemming was de Atlantische kust. Een week helemaal niks anders dan uitrusten, lekker op het strand liggen, beetje lezen en genieten van de surfers. Heerlijk!

Hierna zijn we door gegaan naar de Dordogne. Omdat we geen campings boeken van te voren en we stoppen waar we het leuk vinden, is het altijd een verrassing waar we onze tent opzetten. Maar dit is toch een prachtig uitzicht om mee wakker te worden?

Ondanks de warmte zijn we zeer actief geweest in de Dordogne en hebben we veel moois gezien.

Maar natuurlijk ook gezwommen, vanaf de camping liepen we zo het strandje op!

Onze volgende bestemming was I'le de Re. Een paar jaar geleden waren we hier al eens en we wilden altijd nog eens terug. Het weer was hier niet super maar na 2 weken zon en warmte was dat niet zo erg.

Omdat we de terugreis naar Rotterdam te ver vonden om in 1 dag te rijden hebben we een tussenstop in Lille gemaakt, 2 nachten een hotelletje en dus alle tijd om dit leuke stadje te ontdekken.

Een vogelvlucht door onze vakantie. De komende tijd komen er regelmatig uitgebreide posten met veel foto's :)
Eerst nog even lekker genieten van het mooie weer in Nederland!

1. Het zijn alvast hele mooie foto's, Jolanda.
    Ik kijk uit naar de rest.
    En ja,hier is het weer ook lekker zomers.

Groetjes Ans

2. Leuk dat jullie in de vakantie meerdere plekken aandoen. Île de Ré staat ook op mijn lijstje, maar aangezien daar wel meer op staat kan ik lastig inschatten of en wanneer we er een keer naar toe zullen gaan ;-). Maar super dat jullie zo genoten hebben! Nu lekker nagenieten in eigen stad!

Liefs, Ingrid

3. Uw vakantie naar Frankrijk ziet er prachtig uit. Ik heb altijd al om de Dordogne te bezoeken het ziet er zo mooi. Sarah x

4. Wat ziet alles er prachtig uit. Fijn om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad.
    Ik ben dan ook heel benieuwd naar de uitgebreide posten over jullie prachtige reis door Frankrijk.
    Fijne avond,
    liefs,
    Mirjam

5. Heerlijk dat jullie zo genoten hebben, Jolanda!
    Ondanks de eerste vogelvlucht geef je al een hele mooie foto-impressie.
    Wat is Frankrijk toch een mooi land!
    Zie uit naar de rest!

Liefs, Gerry

6. Wat een fantastische manier van reizen! Dat zou ik ook wel zien zitten. Nu de man nog overtuigen, en da zal nie simpel zijn ;) Heerlijk ook om drie weken weg te zijn, wat een droom!
    Kijk al uit naar je uitgebreide posten!
    Marian

7. Wat een heerlijke manier van reizen, gewoon kijken waar de reis je heen brengt. Elke dag een verrassing waar je terecht gaat komen. Je hebt er een mooi sfeerverslag van gemaakt, ben benieuwd naar je uitgebreidere blogs!

8. Mooie foto's weer. Frankrijk is ook mijn land, de sfeer heerlijk. Leuk en lekker om weg te zijn
    Geniet nog lekker na en een fijne zondag

grtzz Brigitte

9. Prachtige foto's Jolanda en wat hadden jullie mooi weer! Leuk om door jouw lens de Dordogne te zien. Ik ben er jaren geleden met Jan geweest en vond het er toen ook zo prachtig!

Fijne week!

Liefs Madelief x

10. Zo te zien hebben jullie een prachtig verblijf in Frankrijk gehad. De Dordogne staat ook op mijn verlanglijstje. Ooit zal het er van komen. Er moet iets te wensen over blijven toch?
    Groet, Margo

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...