zondag 20 september 2015

Najaarsstyling.


We sluitend e zomer af en beginnen langzaam aan aan de herfst te denken.
En een nieuw seizoen betekent weer lekker rommelen in huis en een nieuw sfeertje maken.
Tijdens ons feest kregen we een paar mooie cadeaus die hierbij goed passen.
Deze lijst met de vlinders kreeg ik van mijn zus. Ze kocht het bij de Museumwinkel in Nijmegen. Ik vind het supergaaf en ben er erg blij mee. De Museumwinkel heeft ook een website en het is zeker de moeite waard om deze te bezoeken. De sedum plukte ik in de tuin en hoort echt bij deze tijd van het jaar.



De etagère met de Frans Lelie bovenop kreeg ik van een lieve vriendin. Hij was helemaal gevuld met lekkere zoete dingetjes (die waren natuurlijk snel op) en de kaarsjes en het hart maakten het plaatje compleet.
De kaart met de vlinder aan de kralenketting nam ik mee bij Lia toen ik pas weer in haar winkel was.



De kaarsjes gaan 's avonds weer aan, gezellig he? Laat de herfst maar komen!
(wat zeg ik nou als zomerliefhebber...binnenkort nog wat zomerFrankrijkposten)


10 opmerkingen:

  1. Hoewel ik ook erg van de zomer als seizoen hou, pas ik mij in de herfst ook wel weer makkelijk aan. Eigenlijk is de herfst niet eens zo erg, het is meer de winter met bijbehorende kou die mij gestolen mag worden. Gezellig om je huis aan het seizoen aan te passen!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig hoekje heb je gemaakt.
    En ja,de herfst doet weer zijn intrede.
    Ik houd van alle seizoenen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed verwend. Ja de herfst heeft wel mn voorkeur, net als het voorjaar, niet te warm , niet te koud.
    Fijne week

    grtzz Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou van alle seizoenen en als ik jouw mooie foto's zo bekijk krijg ik er al weer zin in om straks het Nederlandse huis gezellig te gaan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent lekker verwend!
    En inderdaad het is leuk om je huis weer een beetje te veranderen naar de herfst/winter toe. Ik ben er zelf ook weer mee bezig.
    Het is heerlijk dat de herfst zijn intrede heeft gedaan, ik hou ervan!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! die vlinders. Ik ben gek op vlinders.
    Het kastje wat je hebt hangen vind ik erg mooi.
    Zomer is heerlijk, maar de herfst is toch ook wel weer lekker. Ik houd van de seizoenen.
    Groetjes,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk om weer in huis bezig te zijn hè! Het ziet er gezellig bij je uit, vooral het kastje vind ik leuk!
    Ik kan nog even moeilijk afscheid van de zomer, er mag nog een heerlijke nazomer komen ipv herfst! Maar ach.......als het zover is ben ik ook wel weer snel gewend hoor!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zeker gezellig ....ziet er leuk uit hoor...fijne week liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je mintgroene kastje blijf ik zo mooi vinden. Het past weer helemaal in je sfeertje. Leuk die vlinders in het lijstje. Mooi met die zwarte accenten die je hebt toegepast. Ikzelf kies ook steeds meer voor zwart, mooie combi met vintage. Maakt het juist wat spannender en stoer.
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het ziet er heel gezellig uit Jolanda! Leuk dat jij ook aan de vlinders bent :-) Ik vind ze ook zo mooi!

    Fijne avond!

    Liefs, Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...