zondag 11 oktober 2015

Zonnig herfstweekend in en om Rotterdam!

Wat hebben we weer kunnen genieten van een heerlijk weekend.
Vrijdag was ik in het Kralingse Bos en zag ik de mooiste paddenstoelen, herfstige kleuren en een schaapskudde! Op Rotterdam through my lens is nog veel meer te zien van mijn boswandeling.



Vandaag wilden we richting de Veluwe naar Park Hoge Veluwe maar daar bleken hardloopwedstrijden te zijn, grrr.
Plannen aanpassen en dus zijn we richting Maasvlakte en Oostvoorne gegaan. Iets totaal anders hoor ik je denken en dat klopt. Maar al de enorme containerschepen en containerterminals zijn wel super om te fotograferen.



Na een wandeling door de duinen naar de kust bij Oostvoorne zijn we neergestreken op het terras van Aan Zee .
Aan Zee Oostvoorne is gebouwd met natuurlijke en duurzame materialen. De benodigde energie wordt opgewekt uit zon en wind en er wordt gekookt op hout dus is er geen aansluiting voor gas nodig. Ze werken alleen met pure en verse producten en we genoten van het lekkerste broodje zalm ooit. Binnenkort veel meer op mijn Rotterdamblog over de Rotterdamse haven en de Maasvlakte en hier op Franse Lelie over ons bezoek aan de kust van Oostvoorne.


Nog een week werken en dan heb ik alweer herfstvakantie. Wel een drukke week want komende woensdag mag ik weer fotograferen op de Vrouwen van Nu beurs in Apeldoorn. 




10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto van de molen in het Kralingse bos. Wij gaan daar ook graag wandelen maar dan het liefst door de week als het niet zo druk is. Je stukje over Oostvoorne heb ik ook met belangstelling gelezen. Moeten we ook maar weer eens over het strand en door de duinen gaan wandelen. Toch best nog wel wat natuur te vinden rondom Rotterdam. Ik kan je ook de Carnisse Grienden, langs de oude Maas, aanbevelen. Later in de herfst kan je daar op zonnige dagen super foto's maken. De lichtinval tussen de knotwilgen is dan echt heel mooi.
    Groet, Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uiteindelijk toch een hele mooie invulling van de dag, al zeg ik het zelf.

    Ik wens je graag alvast een fijne week toe en och.. weet je? Ik zeg het je gewoon nog maar eens. Wat heerlijk om Rotterdam door jouw lens te mogen zien! We hebben zo veel moois in onze dichte nabijheid, maar zijn er soms ook zo blind voor geworden. Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's, ook op je andere blog. En wat was het heerlijk weer om te wandelen en te fotograferen. Het viel wel mee in Park de Hoge Veluwe met de drukte van hardlopers, dat was makkelijk te ontlopen. Kijk maar even op mijn blog: http://heenenterugnaardeardeche.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto's en die salade ziet er wel heel erg lekker uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kleur paddenstoelen.
    Nog nooit gezien.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh die foto van de molen... wat een plaatje. Maar jij maakt altijd al van die prachtige foto's. Zo ook weer van de containers... super gedaan.
    Zelfs je maaltijd ziet er verrukkelijk uit.
    Heerlijk dat je ons zo even meenam.
    Fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I admire the variety of subjects of your photographs in this post. Each picture is so fine! Now I am intrigued to learn a bit more about Brielle and will try some research. Thank you so much for the introduction. xo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jolanda, I am back again to let you know how much I enjoyed seeing your forest photographs. You show us a beautiful autumn. xo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een sfeervol blogje. Het blijft me verrassen hoe mooi de omgeving van Rotterdam is, als ik op je blog kijk!
    groetjes Mickey

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die foto van die vogels.. prachtig!! Het lukt me nooit om zo'n zwerm nou eens fatsoenlijk te fotograferen, daarom complimenten!!

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...