zondag 1 november 2015

Genieten in oktober



Oktober was weer een mooie maand mede door een aantal leuke fotografieklussen.
Zo ging ik bij een collega langs die een paar weken ervoor was bevallen van een zoontje en maakte een fotorapportage. Voor het eerst een babyshoot maar het was zeer zeker voor herhaling vatbaar, wat leuk om zo'n klein droppie te fotograferen.

Ook mocht ik weer de Vrouwen van Nu-beurs vastleggen in theater Orpheus in Apeldoorn. 1100 vrouwen genoten van een mooie dag vol sprekers en gezelligheid. Als afsluiting stond Sanne Wallis de Vries op het podium, wat mooie portretten opleverde. 





En natuurlijk zocht ik de herfstsfeer in Rotterdam op. Hieronder een collage met de foto's die mijn Instagramvolgers het mooiste vonden.



En deze was de favoriet! 
Met mijn bijschrift: "Hierom staat Rotterdam op nr 5 in de top 10 van steden die je moet zien van Lonely Planet." Meer op mijn Rotterdamblog

November is fantastisch begonnen met een zonnige zondag.
Ik wens jullie een mooie maand toe.


12 opmerkingen:

  1. Jolanda, I've enjoyed seeing this post, late on Sunday evening, after a busy day at work. Outdoors, not so far away from where my colleagues and I worked, was the finishing line of the NYC marathon. As I type, i still don't know who the winners were, but know that folks were still struggling to finish that finsh line.

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Jolanda, die laatste foto is en was ook mijn favoriet!
    Groet, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, Jolanda!
    Wat een contrast op de laatste foto, heel mooi!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jolanda,
    Wat ontzettend lief, die voetjes. Ik zag ook wel eens een babyshoot van Sanne en die vond ik ook zo mooi altijd. Zo aandoenlijk... En dat je die bijeenkomst mocht vastleggen is ook heel leuk natuurlijk. Van heel andere orde, dat dan weer wel. Maar zo te zien heel mooi gedaan hoor.
    En ja, je herfstfoto's zijn echt kleine juweeltjes.. schitterend.
    Hier begon november in een dikke mistlaag, hier in het dorp viel het mee, maar aan het strand was het raak. Wel heel mooi hoor... mist...
    Fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke fotografieklussen, genieten is dat hè! Ohh die babyvoetjes zo lief.. en prachtige herfstfoto's, zo sfeervol.

    Liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou zeg....je mag wel trots zijn op al die opdrachten die je kreeg! Vooral die voetjes......ja daar vallen wij vrouwen op hè.
    Maar je Rotterdamfoto's zijn ook mooi hoor!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ontzettende leuke foto klussen Jolanda! Daar kun je met recht trots op zijn. Zoals altijd ook genieten van de mooie foto's van onze geweldige stad!

    Fijne week!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die laatste foto is inderdaad schitterend maar ook je eerste, die babyvoetjes, vertederend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, Rotterdam ìs en blijft gewoon een prachtstad. Echt wel!
    Groetjes,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ge-wel-dig Jolanda! Ik kijk steeds weer uit naar je foto-reportages. Ze spreken zonder woorden. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige foto van Rotterdam. Deze stad wordt alleen maar mooier! Ik geniet van jouw prachtige foto's.
    Ik heb afgelopen weekend in het Kralingse Bos gewandeld. Wat een kleurenpracht. Jammer dat ik het fototoestel vergeten was.
    Gr, Margo
    (casadinarda.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben het helemaal eens met je Instagramvolgers

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...