donderdag 10 december 2015

Kersthoppen in je luie stoel


Winkelen is in deze tijd van het jaar geen straf. Alles is mooi versierd en ziet er gezellig uit. 
De lichtjes in de straten, kerstliedjes die klinken en mooi versierde etalages.
Ik hou er wel van en kom daarom ook erg graag bij House of Seasons van Lia. Haar winkel is altijd een feestje met een gezellig muziekje en de heerlijk geur van de geurzakjes en -kaarsjes. 
En met kerst is het extra genieten. Al in de herfstvakantie tovert ze de winkel om tot een kerstshopparadijsje.
Engeltjes, bijzondere kerstballen, alle kleuren kaarsen en mooie kaarten.
Haar verzameling Maileg is uniek en uit alle hoeken ban het land komen ze bij haar shoppen.
Zin om even mee te kerstshoppen in je luie stoel?















De vele 10-tallen canvasprints van More than Canvas met mooie plaatjes en teksten, die hier te koop zijn, zijn geliefde cadeautjes. Te gebruiken als kaart maar ook om op te hangen met een clip of neer te zetten in een lijst. 
Jullie herkennen de Mistletoe print vast uit mijn vorige post. Ook de boom heeft een plekje in mijn kersthuis gevonden.












Deze kleurrijke sjaals zijn van Sjaal met Verhaal van Inge. Sinds een aantal jaar heeft zij het roer om gegooid en koopt ze prachtige sjaals en andere leuke dingen zelf in, in Nepal, India en Thailand. Verantwoord gemaakt dus en regelmatig is ze op markten en fairs te vinden om ze te verkopen. Nu zijn haar sjaals en andere mooie spulletjes dus ook bij Lia te koop. 
Binnenkort open Inge ook een webshop. 




Een feestje toch om zo te winkelen? 
De kerstetalages en mooie kerstverlichting in de gezellige Lusthofstraat maken het plaatje compleet. 



Al zin gekregen om langs te gaan?
Kijk op House of Seasons voor de openingstijden.



8 opmerkingen:

  1. Een prachtige reportage van je, Jolanda!
    Lia is er weer in geslaagd een mooie en gezellige kerstwinkel in te richten!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh jeetje mineetje wat veel!!! ik zou willen dat ik om de hoek woon!! en die theepot waaah ik ben er helemaal weg van!! super mooi gedaan en wat een werk echte toppers daar hoor petje af!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja, zat ze nu maar bij ons om de hoek...liep de deur plat! Hihi, mooi sfeertje en heerlijk neuzen en genieten van al het moois dat langskomt, zo maar vanaf mijn bureau-stoel...Leuk dat er verschillende stijlen zijn, van lekker bont naar rustig zwart en wit. Voor elk wat wils. Je hebt een mooie reportage gemaakt! Ik ben verliefd op de kerstboom-poster van canvas...en die glazen fotolijstjes met zwarte rand...gelukkig, die metalen mistletoe hangt hier al aan een stoere krans...maar er valt nog genoeg te kiezen...
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige winkel lijkt mij dit! Helaas komen we voor de kerst niet meer in Rotterdam. Toch ga ik het adres zeker onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tjee zeg....een waar walhalla.........Wat een werk zal het geweest zijn......maar ben je op zoek naar een kerst cadeau dan moet je daar heen.
    Leuk dat we zo even mee konden kijken......
    Vind die canvas velletjes echt mooi

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jolanda, your House of Seasons looks so joyous! I am sure that many folks will want to take a bit of your beautiful shop's seasonal beauty home. I know that I would. xo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Jolanda, wat een feest om mijn winkel door jouw lens te zien!
    Ik heb zitten genieten, want alle hoekjes worden zo anders als je ze ziet door een ander zn ogen!
    Dankjewel weer voor deze geweldig leuke post over mijn winkel!
    tot snel en liefs van mij xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben niet verbaasd dat je niet komen met lege handen! Het is heerlijk om Lia de winkel zie vooral met Kerstmis. Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...