zondag 6 december 2015

Vleugje Kerst




Vorig weekend schilderden we onze licht grijze muur in een mooie petrolkleur genaamd 'arsenaal'.
Het is altijd lastig om een kleur op een foto vast te leggen, zeker met het grijze weer van deze dagen, maar de foto's geven wel een aardige impressie. We zijn superblij met deze kleur en hebben weer een heel andere woonkamer!
En ook de eerste kerstversieringen komen het huis in.....





De old-canvas prints die je op de eerste 2 foto's en op de plank ziet zijn allemaal van More than Canvas en oa te koop bij House of Seasons. De Rotterdam prints zijn trouwens alleen daar te krijgen, een leuk kerstcadeautje!
More than Canvas staat 22 december ook op de Swan Market in de Van Nellefabriek in Rotterdam over kerstvcdaeautjes gesproken.
En binnenkort laat ik jullie een kijkje nemen in de mooie kerstwinkel van Lia.



Andere jaren kijk ik lang uit naar de decembermaand en het maken van een gezellig kersthuis. 
Door alle gebeurtenissen in de wereld maar ook door de warme buitentemperaturen was ik nog niet echt in de stemming dit jaar. Maar nu we de boom hebben gekocht dit weekend en alle spullen weer tevoorschijn komen krijg ik er toch wel weer zin in.
2 jaar geleden maakte ik een dagelijkse decemberblogpost en de post over het zelf maken van kerstkaarten staat heel hoog bij jullie favoriete posten.
Op mijn instagram plaats ik vrijwel dagelijks een foto en zal ik deze maand veel kerstplaatjes van mijn huis laten zien dus als je het leuk vindt kun me ook daar volgen.





10 opmerkingen:

  1. Ben ook dop op grijs........zo veel warmer...... En leuk instagram....zit ik ook op.......
    Altijd leuk kerstbeelden......ben er dol op.....

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleur hoor, vaak komen de meubels er beter bij uit. Ik ben ook nog niet met kerst bezig, maar nu er steeds meer blogposten over kerst verschijnen, begint het toch wel te kriebelen.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleur hoor prachtig....hier ook weinig kerst....heb er niet zoveel zin in....ook voor ons een drama jaar en we zijn er nog steeds niet ...maar komt goed ooit..toch?...liefs Ria ❤️❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kleur heb je gekozen en ik vind je kersthoekje al erg leuk geworden. Zelf hou ik het dit jaar op wat kerstgroen, ik vertrek vlak voor kerst naar Andalusië en kom pas in januari terug. Dat zal vreeemd zijn, maar ik kijk er wel naar uit. Hartelijke groeten El

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoe deze kleur uitkomt op je wand, dat geeft echt een heel bijzonder effect. Ik zou het zelf waarschijnlijk niet durven, maar geniet van het resultaat bij jou! En heerlijk al die kleine kerst-sfeertjes in huis, daar ben ik zelf ook al een paar dagen mee bezig. Heerlijke tijd, ondanks alle ellende in de wereld mag je eigen nest warm en sfeervol zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kleur, echt heel sfeervol zie op heel veel blogs al zoveel grijs ik word er een beetje deprie van dat grijs het is buiten al weken grijs. En als al die blogs dan ook nog eens met grijs tinten komen dan heb ik het wel een beetje gezien. Heel goed gekozen, maar komt ook omdat ik een kleuren mens ben ik vind de petrol kleur subliem wat een sfeer geeft deze kleur. In mijn huis hebben de balken deze kleur maar dan met verf geeft toch weer een ander effect, en je kleine kerst hoekjes geeft ook al een fijn sfeertje het ziet er gezellig uit. Een hele fijne gezellige week toegewenst groet Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig, die wand in petrolkleur. Wij hebben, misschien ouderwets, alle muren nog in een lichte tint. Ik geloof ook niet dat onze grote kamer zich leent voor een gekleurde wand.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als je buitenkomt, denk je idd niet meteen aan de kerst...Ik heb nog nooit met mijn korte jasje aan een kerstboom uitgezocht, altijd met een dikke winterjas aan, maar dit keer dus wel!
    Je petrol-muur ziet er erg mooi uit, weer eens wat anders. Alles komt er weer anders uit, je beleefd je eigen spulletjes weer opnieuw, zo leuk.
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je muren hebben een prachtige kleur gekregen! Zelf vind ik petrol ook een mooie kleur.
    Je hebt het al gezellig gemaakt met een aantal kleine mooie sobere versieringen.
    Ik vind wel dat dit jaar ongelofelijk snel voorbij is gegaan en het voelt ook nog absoluut niet aan als winter!
    Toch wens ik je een fijne tijd!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat is dit toch leuk om te zien, ik vind het heel erg mooi allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...