donderdag 17 december 2015

Warme kerst in mijn 800e post!


 


Jinglebells, jinglebells,....
Het is bijna kerst met 15 graden op de thermometer, maar we maken we het binnen gezellig en gaan de kaarsjes aan.
De boom staat, hier en daar wat kerstversieringen en de eerste pakjes liggen onder de boom.
Ieder jaar is het toch weer genieten van deze periode. Mijn vakantie is begonnen dus 2 weken geen werk. Dat betekent niet dat ik niks ga doen want er zijn klusplannen, we gaan naar Brugge en ik ga 2 middagen helpen bij House of Seasons.
En natuurlijk gaan we ons voorbereiden op gezellige kerstdagen met ons gezin. Leuke cadeautjes voor elkaar uitzoeken, het kerstmenu samenstellen en uitslapen!
En ik ga natuurlijk ook nog in Rotterdam kerstsfeer snuiven. Op mijn Rotterdamblog kun je nu al lezen over KEET, een superleuk pop-upstore waar je fantastisch kunt kerstshoppen.  Over de lichtjes in de enorme kerstboom voor het stadhuis en er komen nog mooie posten aan.



 


 



En dit is de 800e post, wow!!!
Op 1 januari 6 jaar geleden begon ik dit blog, om eens uit te proberen wat het was...
En nu dus al 800 keer mijn leven met jullie gedeeld, heel bijzonder.
En ik ga lekker door. Natuurlijk ben ik ook op andere plekken te volgen waarvan Instagram mijn favoriet is maar bloggen blijft toch wel de basis.

Geniet van de kerstvoorbereidingen!




16 opmerkingen:

  1. Wat Zeg je dat mooi bloggen is mijn basis........de mijne ook hoor!....heerlijk vooral het kezen is helemaal mijn ding...mooi je boom ..en wat leuk dat je Lia gaat helen.....liefs van mij x❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met je 800ste blogje.
    En wat een mooie sfeer bij je in huis.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bloggen ook mijn basis......toch fijner en persoonlijker.....ha klinkt ook weer raar.
    Maar van harte met je 800e wat een boel zeg.......heel veel genieten is het en was het......hoop nog vele jaren.
    Gezellig kerst heb je het nu thuis.....

    Wens je fijne dagen toe

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker doorgaan met bloggen, Yolanda. Ik geniet er nog steeds van jou te lezen en vooral van je mooie foto's. Veel plezier met de voorbereidingen voor een mooi kerstfeest.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zijn er heel veel...800 posten! Maar ik ben blij dat je lekker doorgaat, want ik lees je posten nog steeds met plezier. Je hebt leuke plannen voor de komende weken, Brugge is een hele sfeervolle stad...zeker met kerst. Ik spreek uit ervaring want wij waren daar een aantal jaren terug ook rond de kerst. Toen was het overigens ontzettend koud!

    Ik wens je veel succes met alle voorbereidingen! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat met deze mijlpaal! Ik hoop dat het er nog veel meer worden, want ook ik kom altijd graag bij je langs, zo gezellig. Leuke dingen gaan jullie doen tijdens de vakantie. Dat is toch echt genieten samen. Je huis is er klaar voor, waar weer een heel gezellige kerstsfeer hangt. Leuk en weer eens wat anders dat turquoise met de kerst! Ik vind het erg mooi. Veel plezier in Brugge!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd, Jolanda, met je 800-ste blog!
    Prachtig en hoop dat je nog een poos doorgaat want ik lees je loggen graag!
    Je hebt het heel gezellig in huis, de kleuren turquoise zijn ook mooi!
    Fijn om met het hele gezin gezellig de kerstdagen door te kunnen brengen!
    En ik wens je veel plezier in Brugge!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellige decoratie heb je! En nog gefeliciteerd met je 800-ste blogpost! Een mooi getal..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Jolanda,
    Je 800ste post, jeetje, dat is niet niks zeg. Maar dit doe je dus ook al 6 jaar. En ik moet je zeggen, het is een plezier om jouw stukjes te lezen hoor. Echt waar.
    Ik las net ook je stukje over KEET, wat jammer toch dat Rotterdam voor mij net te ver is om even snel naar toe te rijden. Anders zou ik het wel weten hoor, zo wil ik ook nog altijd een keer naar Lia, maar dat komt er ook maar niet van.
    Afijn, ik heb ook deze keer weer genoten van je stukje. Geniet lekker van je vakantie en van het komende weekend,
    Fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met deze 800ste blogpost! Fijn dat je nu vakantie hebt, je hebt er lekker weer bij ;-)
    Lekker doen wat leuk is en goed voelt, gezellig thuis of waar dan ook.
    Mooi dat plaatje van die kerstboom!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat zijn heel wat posten. Ik zou het niet weten, want heb in het verleden een aantal posten gewist omdat ik de foto's had verwijderd.
    Ik heb nu ook vakantie, heerlijk!! Niets moet en alles mag.
    Geniet van de kerst.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. gefeliciteerd! Dat zijn er heel wat, op naar de 1000! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo zeg....800! Dan heb ik nog een lange weg te gaan! Gefeliciteerd er mee....
    Fijne feestdagen!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijk sfeertje heb je in huis. En dinsdag ga ik ook eens in Rotterdam kerstsnuiven.
    Heeerlliujjjjjk.

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wouw 800 blog, dat is er een hoop! Fijne sfeer heb je in huis. Heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jolanda, Gefeliciteerd met uw 800 bericht, dat is nogal een mijlpaal, ik heb genoten van het lezen van uw berichten over meerdere jaren! uw huis feestelijke decoraties zijn beautiful.I hoop dat je een leuke onderbreking van het werk en een prachtige kerst. Het zal leuk helpen bij het House of Seasons, moeten er zo veel leuke dingen te kopen van Lia zijn. Ik herinnerde me uw bezoek aan de kerstmarkten in Düsseldorf, dus toen we hadden wat vrije tijd voor onze vlucht ik wist dankzij u, dat het een goede plek om te bezoeken zou zijn! Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...