zondag 17 januari 2016

Bollen en katjes



Kerstboom eruit en lentegevoel naar binnen!
Na een koude dag vandaag is de lente nog erg ver weg maar toch is het fijn om een beetje voorjaar in huis te halen.
Takken met katjes staan op de pilaar in de hoek. De mooie vaas heb ik met de feestdagen als windlicht gebruikt door er een dikke kaars in te branden. 
Op de vensterbank staat naast de potten met bollen een fotocollage op aluminium geprint. Deze kregen we met kerst van de kinderen als herinnering aan ons weekend Barcelona in maart. Leuk he!



Ook het hert-kandelaartje was een kerstcadeautje, deze kan voorlopig nog wel blijven staan want het wordt winter! Maar binnen toch al een beetje lente...
 

Fijne week weer.


16 opmerkingen:

  1. Tja het weer is erg van slag....mooi hoor die vaas...en de collage van Barcelona is super...liefs fijne week van mij x ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lente en winter tegelijk! Het is een bijzondere start van het jaar. Wat heb je leuke plankjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gisteren lag hier in het zuiden voor het eerst een wit sneeuwlaagje, net genoeg om toch dat winterse sfeertje te geven. Maar voor mij hoeft het niet meer, ik ga voor het voorjaar. Heerlijk die voorjaarsboden in huis! Wat een leuke vaas heb je, lijkt me idd ook leuk als windlicht. Straks buiten op de tuintafel...als het dan eindelijk voorjaar is geworden...Ja, ik weet het: het is pas januari...zucht...
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ik heb takken in huis gehaald en wat bolletjes. Ook als is het nu opeens koud, dat verlangen naar het voorjaar is niet meer te stoppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier ook katjes hoor! Ik vind het altijd heel bijzondere takken, zo lief en zacht.
    Toch wel fijn dat we nu eens echt winterweer hebben, ergens hoop ik dat het even zo blijft.
    naadloos over van het ene seizoen in het andere is zo saai
    In jouw huis is het in ieder geval niet saai. En wat ziet het er netjes en opgeruimd uit! :-)
    Groetjes,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Och een beetje voorjaar binnen halen moet toch kunnen. Het is je verheugen op het voorjaar en buiten de kou en een witte wereld. Het goede van twee seizoenen. gewoon lekker genieten want de foto,s laten wel heel sfeervolle hoekjes zien.

    groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk om met die kou buiten naar die voorjaars bode's te kijken,dan weet je dat het weer beter word!
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig weer het voorjaar in huis.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Winter buiten en het voorjaar binnen, dat is een hele mooie combinatie toch!?

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heerlijk om nu even wat lentegevoel in huis te halen!

    groetjes Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jolanda, I like seeing how you are welcoming some spring symbols into your home, even as winter is laying its anchor outdoors.

    Very cold today (and predicted for tomorrow, too) over here in NYC. Lots of layers of clothing required to be outdoors for more than a few minutes. xo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat lief zo'n foto collage cadeau....zo heb je mooi een blijvende herinnering.....
    En je katjes takken.....mooi........
    Ja beetje lente in huis....op en top winter buiten de deur....

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat ziet er weer heel mooi uit allemaal . De overgang van kerst naar winter is inderdaad het fijnst met takken en bolletjes . Mijn lievelings zijn blauwe druifjes en kleine narcisjes ..... Elk jaar als ik er in de klas van had genoten liet ik ze indrogen en later deed ik ze in de tuin bij mijn klas .......
    mooie week gewenst !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gezellige foto's Jolanda. Leuk al die lentebollen. Om vrolijk van te worden!

    Fijne week verder!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze periode is een rare combi van winter een lente ;-) En dat zie je buiten en binnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gezellig! Ik heb ook een eerste lenteboeket in huis gehaald. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...