zondag 31 januari 2016

Dag januari!


Het is rustig hier, we zijn een beetje aan het rommelen in huis maar niets is nog echt af om te laten zien.
Verder werkt het weer niet echt mee om mooie reportages te maken. En ben ik ook niet helemaal fris en fruitig, na een pijnlijke rug nu weer snipverkouden dus het komt er ook niet zo van om erop uit te gaan.
Dus ik laat jullie mijn maandoverzicht van de meest gelikete foto's zien van Instagram . Veel Rotterdamplaatjes, wil je de verhalen erachter lezen zoals 'Mi lobi Roffadam' en  'Timmerhuis, van achterbuurt naar duurzame wolk van pixels' ga dan naar Rotterdam through my lens. Over Rotterdam blijft genoeg te vertellen en te laten zien:)
Ik hoop dat het weer wat beter gaat worden en ik ook hier weer mooie posten kan gaan maken. 
Fijne week allemaal!



10 opmerkingen:

  1. Beterschap en lekker rustig aan doen
    Fijne avond
    grtzz Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat je je gauw weer iets fitter voelt. We gaan richting de lente, dus sowieso de goede kant op ;-).

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel beterschap gewenst!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beterschap gewenst door een eveneens grieperig geval hier achter de laptop.....word een beetje gek van mijn bed!
    Mooie foto's van Rotterdam, een stad die ik helemaal niet ken!

    groetjes Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's, Jolanda. Wij gaan met de fotoclub woensdagavond naar Rotterdam, avondfotografie. Niet mijn sterktste kant. Ga maar eens bij jouw Rotterdam blog kijken voor inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beterschap Yolanda.
    Mooie foto's. Er zitten bekende en onbekende plekjes tussen.
    Gr, Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt de tijd van het jaar :-) Nog even volhouden. Prachtige foto's - Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. We hebben allemaal een voorjaarszonnetje nodig. Beterschap en sterkte met het rommelen in huis. Mooie, herkenbare foto's! Groetjes El

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's van het Rotterdamse Jolanda! Alvast een fijn weekend!

    Liefs, Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Jolanda, heel herkenbaar die griep, net 3 weken ook gehad. Ik wens je veel beterschap, en toch een fijn weekend toe. Lieve groetjes van mij, Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...