woensdag 10 februari 2016

Lente in huis




Tijdens deze regenachtige dagen verlang ik nog meer naar zon en blauwe lucht. 
Buiten komen de bollen uit de grond maar door het slechte weer lukt het me steeds niet om de tuin in te gaan en de oude winterrommel op te ruimen. 
Binnen komen de bloesemtakken uit en de kleine bloemetjes steken mooi af tegen de petrolmuur.
Ik blog weinig maar heb ook niet zoveel te melden....zoals gezegd: ik kan niet wachten tot de zon weer gaat schijnen en we er weer lekker op uit kunnen.



  




13 opmerkingen:

  1. Je foto's van de kersenbloemen zijn prachtig!
    Ik ben nog helemaal niet toegekomen aan de lentebloeiers, op een bos tulpen na.
    En ja, een beetje zon zou heel fijn zijn!
    Ik hoop het met je mee!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is de kersenbloesem mooi hè, je hebt er ook fraaie foto's van gemaakt. Ik zie hier ook tuinafval in de borders liggen dat er eigenlijk uit moet, maar het is zo drassig dat ik mij er ook niet aan waag. We moeten nog even geduld hebben ;-).

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt juist heel veel te melden.....LENTE in aantocht!!! Hoe heerlijk kan het zijn......Deze bloesem geeft me het ultieme lentegevoel.....ben al paar weekjes grieperig...kom er niet door....dus dit had ik net even nodig....

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar heb je die leuke vaas weer.....;-))).....leuk hoor bloesemtakken ....kom maar op voorjaar!...liefs van mij x ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, heerlijk die bloesem...kan niet wachten tot de lente echt doorzet. Maar ja, het is pas februari...
    Met dit grijze weer kan ik binnen ook bijna geen goede foto's maken. Ben de regen dan ook echt zat en verlang ernaar om heerlijk buiten bezig te zijn. Jouw bloesemtakken fleuren de boel tenminste op! Leuk hé, dat zo'n klein lief bloempje dat kan...
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto's. Ik word er blij van.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige foto's!!! Heel mooi en oh lente.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Even geduld, Jolanda, dat voorjaar komt echt wel. En laat die tuin maar even zitten, al die rommel is een goede bescherming tegen de vorst als die nog komt. Je foto's zijn prachtig, geven een goed gevoel en daar zullen we het nog even mee moeten doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Jolanda,
    Ik begrijp helemaal wat je bedoelt, het lijkt wel of mijn inspiratie, net als de zon, achter een dik wolkenpak verstopt zit de laatste tijd. Gelukkig hebben we vandaan weer een keer een dag met veel zon. Daar waren we wel aan toe zeg.
    Je foto's van die piepkleine bloemetjes zijn echt prachtig. Dik genieten zo hè?
    Fijne dag verder nog,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je bloesemtakken zijn prachtig Mirjam. Heerlijk om de lente alvast een beetje in huis te halen!

    Een fijn weekend!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi foto's, daar geniet ik van. Verder kan ik ook niet wachten tot de lente er dan eindelijk is. Gelukkig is het al eerder en langer licht. Nu nog wat meer zon en dan graag in het weekend. Ik kan aan het einde vd winter zo verlangen naar het buiten zijn. Gelukkig komt de lente er ook weer vanzelf aan. Echt mooi winterweer kan ik ook wel waarderen maar het meest hou ik van de lente en zomer. Nog even geduld. Fijn weekend.
    Gr, Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze blijven mooi deze takken. Ik wacht nog heel eventjes en dan haal ik ze ook in huis, eerst mogen de tulpen nog eventjes staan. Vandaag is het hier lekker zonnig, het doet je echt aan een lekkere lente dag denken maar helaas is dit van korte duur. Het wordt tijd dat de echte lente gaat beginnen. Dan kunnen we weer lekker naar buiten met de camera..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ah....was het maar alvast zover.....ik ben zo klaar met die regen!! Ik heb het idee dat we nog in de herfst zitten, grr! Maar.....afgelopen vrijdag was ik in de kwekerij aan het werk en toen scheen de zon zo heerlijk en dan geniet ik even dubbel.....zo kan ik vandaag met de natte sneeuw weer even aan!
    Mooie foto's trouwens...

    groetjes Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...