zaterdag 26 maart 2016

Binnenkijken met een vleugje Pasen



We naderen het einde van maart, de lente is officieel begonnen en langzamerhand gaan we het ook eindelijk ook merken in het weer. 
In dit Paasweekend gaan we even binnenkijken in ons huis, met een heel klein beetje Pasen:)
Dit ijzeren minikipje past mooi bij de box met koperen randen. Hij staat op een kiertje voor de plantjes die erin staan. 




Dit ei kocht ik jaren geleden bij House of Seasons en mag iedere Pasen even uit de kast. 




Bolletjes staan overal de laatste maanden. In knop of in bloei, altijd mooi! Ik hoop dat de blauwe druifjes zondag bloeien als onze kinderen, mijn ouders en zusje gezellig komen paasborrelen.



Dit stoere lampje op de kast vroeg om stoere leren handgreepjes ipv de deurknopjes aan de kastlade en deurtjes.  (gemaakt van een oud riempje trouwens, ze kosten rond de €10.- per stuk als je ze koopt)


Bloesemtakken in de hoge vaas samen met een eierkransje op de eettafel.
En in de keuken hebben 2 paaskipjes zich genesteld op de plank.



Gezellige dagen allemaal!

10 opmerkingen:

  1. Mooi !
    Je hebt een heerlijk licht huis.
    En ik vind dat lampje schitterend.

    Fijne Paasdagen toegewenst
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijn interieur heb je toch! Leuk zo met die enkele paas decoraties. Ik wens je een heel fijn paas-weekend met veel gezelligheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellige spulletjes Jolanda!
    Ik wens je mooie paasdagen tezamen met je familie.
    Groetjes, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig hoor......hele fijne Pasen ...liefs Ria x ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het er zo gezellig en knus uit zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk paassfeertje, Jolanda. Fijne dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die voorjaarsbloeiers vind ik ook zo leuk...elke keer wordt er weer een ander bakje of schaaltje gevuld. Gezellige paasversieringen heb je.

    Ik wens je nog een fijn Paasweekend! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het ziet er gezellig bij jullie uit Jolanda. Ik hoop dat jullie fijne dagen hebben gehad, ondanks de wind en buien tussendoor.

    Ik wens je een fijne week toe!

    Liefs, Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijke hoekjes heb je in huis. Van die kleine ontdek-plekjes, leuk!
    Je stoere lamp vind ik prachtig! En van dat kleine 'scrabble-schilderijtje' ga je vanzelf schitteren...Mooi!
    Fijne week!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt een heel mooie ingetogen Paassfeer in je huis getoverd. Hier hou ik van. Niet al te uitbundig, dat hoeft van mij ook niet. De gezelligheid maak je met je familie.
    Fijne dag vandaag,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...