dinsdag 1 maart 2016

Kleurrijk en heerlijk februari


Februari was een afwisselende maand zoals je in mijn Instagram-collage kunt zien: kleurrijk tijdens het Chinees Nieuwjaar en in de havenserie die ik maakte. Ik ging naar de opening van Museum Rotterdam en ging heerlijk uit eten.
Deze foto maakte ik in Rebelz aan de Rotte, een nieuw en uniek concept. Lees er over op mijn Rotterdamblog: over de connectie met de Markthal, bijzondere keuken en de leerwerkplekken.


Ik hoop dat maart net zo'n kleurrijke en heerlijke maand wordt!



7 opmerkingen:

  1. Dat zal toch zeker lukken? Deze maand komt van alles boven de grond en laten we hopen dat de zon dit alles ook mooi in gloed zet. Heerlijke tijd, de lente! Alleen de Maartse buien mogen voor mij wegblijven, regen hebben we de laatste maanden genoeg gehad. Maandag leek het de goede kant op te gaan...graag meer van zo'n dagen! Kun jij lekker op pad gaan om deze fleurige ontluikende maand op beeld vast te leggen. Verheug me er al op!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk dat je zoveel kleur hebt ervaren, mooie collage! En wat een bijzonder concept. Interessant om daar een artikel over te schrijven en te mogen proeven van de keuken. Dat de borden leeg terug gingen kan ik mij aan de hand van je foto’s wel begrijpen.

    Qua seizoen kan het alleen maar kleuriger worden!

    Ik wens je een fijne dag, liefs Helena X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke post. Ik heb de maand februari niet als kleurrijk ervaren maar als grijs, koud en druk. Gelukkig kan het ook anders en dat laat jij met de fotocollage zien. Maar ja, Rotterdam is dan ook altijd inspirerend.
    Gr, Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee, Is dat niet het oude gebouw van 'Kitsch en Kunst aan de Rotte'? Leuk wat de nieuwe eigenaren ervan hebben gemaak! Ziet er fris en vrolijk en helemaal van 'nu' uit. Wat een geweldig uitzicht he?! Blijft mooi!

    Fijne week verder!

    Liefs, Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige collage, Jolanda!
    Ik volg je blog Rotterdam nog steeds met interesse!
    En we zulle hopen op een mooie maand maart!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi Jolanda.....op een mooie kleurrijke nieuwe maand....liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Yes, Jolanda, February 2016 was pretty good, much better than the usual chilly, dark February. March is going to be even better. xo

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...