vrijdag 4 maart 2016

Lente in the House




De zon scheen, de luifels waren uit, het eerste gedeelte van de lentecollectie was binnen, dus tijd voor een bezoekje aan House of Seasons!





Je voelt de lente niet alleen buiten maar ook binnen en natuurlijk komt Pasen eraan.






Wat een mooi stilleven.... papiertje erom, strik erop en cadeau geven zou ik zeggen.





Mooi servies, oud en nieuw, in alle kleuren, stijlen en combinaties.




En natuurlijk mijn 'Rotterdam op Canvas' prints zijn nog steeds te koop bij House of Seasons. Zaterdag zet ik ze persoonlijk extra in the picture tijdens 


Hopelijk werkt het weer een beetje mee, anders gauw naar binnen om gezellig te shoppen!
Tot morgen en anders alvast een fijn weekend.





9 opmerkingen:

  1. Wat ziet dat er weer heel erg leuk uit.
    En die mooie voorjaarskleurtjes....

    Fijn weekend, liefs,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig! En het lijkt wel of die haasje van alles aanwijzen: "die wil ik en die, en dat..." haha. Geef ze eens ongelijk...
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Spring has transformed the House of Seasons so beautifully! Every part of the year seems to find ways to fit there wonderfully. xo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een fijne spulletjes! Ik wens je alvast een heel fijn weekend..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De winkel is weer helemaal klaar voor het nieuwe seizoen...laat de lente maar komen!

    Fijn weekend! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helaas kan ik morgen niet....maar deze week staat het op het programma hoor...zo zin in!.....succes morgen liefs van mij x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi foto's, Jolanda. Het nodigt echt uit om daar eens flink te gaan shoppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hee wat jammer dat wij elkaar hebben gemist Jolanda. Het is weer een mooie reportage geworden! De winkel zag er ook weer prachtig uit.

    Fijne week!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze post had ik helemaal gemist Jolanda, heel jammer want hij is weer helemaal geweldig.
    Mooi dan dat Lia er zelf nog even de aandacht op vestigde.
    Ik vind het zo jammer dat ik niet even snel heen en weer kan schieten naar deze prachtige winkel, want ik zou er zo graag wat mooie spulletjes uitzoeken. Maar naar Rotterdam is dan toch net even te ver voor een uurtje shoppen.
    Fijne eerste week van de lente,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...