zondag 20 maart 2016

Slapen in zwart/wit




De afgelopen periode hebben we onze slaapkamer opgeknapt. Het begon met het kiezen van een nieuw bed want ons oude bed viel haast uit elkaar.
Het werd een fantastisch boxspring van Karlson dat elektrisch omhoog kan in de kleur grijs. Een bed voor de rest van ons leven dus!
Maar de rest van de slaapkamer moest ook worden aangepakt, dus witten we de muren en het plafond, schilderden we de kozijnen en legden we een laminaatvloer in donkergrijs. Pittig klusje was dat trouwens...
De kastjes die bleven staan kregen een verfje net als de tafel waar de TV op staat. Dit was ooit onze oude salontafel die mijn man op maat zaagde.








De luikjes mochten blijven. Maar we gingen wel op zoek naar nieuwe rolgordijnen, nachtkastjes, lampen, kastknopjes en accessoires voor de juiste sfeer.
De foto's van mijn man, de kinderen en mijzelf in zwart/wit maken het plaatje voor ons compleet.
 Eindelijk kunnen we heerlijk uitrusten en genieten!



We slapen in zwart wit, maar als we wat kleur toevoegen hebben we direct een ander sfeertje. De basis is er.


12 opmerkingen:

  1. Mooi hoor Jolanda....prachtig......liefs fijne zondag van mij x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er mooi uit en wat zal je nu genieten van je "nieuwe" slaapkamer. Het is strak en toch heel gezellig en warm. groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er mooi strak uit erg mooi!
    Groet El

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie slaapkamer. Heerlijk al dat licht en ruimte. Jullie hebben het erg mooi opgeknapt, en nu maar flink van genieten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat hebben jullie mooi gedaan...dat wordt weer jarenlang lekker slapen!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind 'm super! En lekker ruim! Onze slaapkamer heeft ook dringend een opknapbeurt nodig en ik ben dus ook al aan het oriënteren welke stijl hij krijgt. Wit/zwart/hout/riet zijn ook mijn voorkeurskleuren. Na meer dan 15 jaar tegen lavendelblauw aan te hebben gekeken, ben ik de gekleurde muren beu. Het is zoals je schrijft, met een paar aanpassingen in accessoires kun je kiezen welke sfeer je wil aanbrengen met bv. kleur.
    Mooie zwart/wit foto's van je familie! En je tekst-schilderij vind ik zeer leuk en toepasselijk!
    Geniet lekker van je nieuwe 'droom'-kamer!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje Jolanda, wat een heerlijke ruime kamer. En wat straalt dat een rust uit zeg.
    Het is echt heel erg mooi zo in die kleuren, of eigenlijk zonder kleuren... Prachtig.
    En ja, met toevoeging van een enkele kleur heb je gelijk een andere look, die je zo weer kunt veranderen door een andere kleur toe te voegen. Heel slim van je.
    Fijne eerste week van de lente,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi Jolanda, heel smaakvol. Wat zal je daar lekker slapen;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi geworden.je vloer vind ik ook mooi.ik heb een vraagje over je lastknopjes.waar heb je deze gevonden.ik zoek zoiets.groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zeg: MISSIE GESLAAGD! wat hebben jullie er een mooie slaapkamer van gemaakt zeg. TOP!
    Complimenten voor de klusser in huis. Enne.....lekker slapen zal je hier zeker.
    liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Uw vernieuwde slaapkamer ziet er mooi uit. De witte en grijze ziet er zo goed samen en de zwart-wit foto's zijn een prachtige aanvulling. Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...