vrijdag 17 juni 2016

Altijd Wad...


de fietsen voor de b&b aan de voet van de vuurtoren
We verbleven tijdens Oerol in 'Altijd Wad', een B & B in West Terschelling. Bij toeval want veel locaties zaten vol, we waren gewoon te laat met boeken...
Maar het was een prima keuze en zeker een aanrader als je een paar dagen naar Terschelling gaat en je van een unieke aankleding houdt.
Mieke, de eigenaresse, is gek op de seventies, vlinders en natuurlijk het strand en het wad.
En dat is allemaal terug te vinden in de styling! 













Deze fotoserie maakte ik in de centrale ruimte war het ontbijt wordt geserveerd en een gezellig zitje is. Er is zelfs een binnenplaats waar je kunt genieten van de zon.
We hebben genoten bij Altijd Wad van de gastvrijheid, het goede bed en lekkere ontbijt!
En de kamer voor volgend jaar Oerol is al besproken.
Maar ook in de nazomer willen we Terschelling bezoeken tijdens een weekendje. We vinden het een prachtig eiland!



5 opmerkingen:

  1. Jolanda, it looks like you all found a great place to stay. The bright colors against the white walls really proclaim that a beach is nearby! I have some chairs in my apartment that are like some in that breakfast room! I bought them in the 1970s, of course.

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er gezellig uit hoor......liefs fijn weekend van mij Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er fantastisch uit. Oeral staat al zo lang op mijn lijstje. Maar een verblijf is moeilijk te vinden en ja, vaak ben ik te laat. Blijft een wens van mij. Geniet ervan.
    Groetjes El

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat het zo goed bevallen is, terwijl jullie later boekten. Het lijkt me een heel gezellig plekje. Haha, en sommige kleurstellingen en serviezen brengen me zo terug naar mijn kindertijd...Hoe hip waren onze ouders toen!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe gelukkig te vinden dit juweeltje, het ziet er mooi en leuk! Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...