zaterdag 9 juli 2016

Feestje in Villa Augustus


Het lijkt Frankrijk maar dat is het nu. Gewoon in Dordrecht: Villa Augustus. Vorige maand was ik jarig en vierde dit met mijn gezin tijdens een heerlijke lunch in Villa Augustus.
Alles vers en uit eigen tuin.
En natuurlijk maakten we een rondje door de tuin die nu in volle bloei staat.






Ik werd super verwend oa met deze mooie mok van Emma Bridgewater. Kan ik weer veel kopjes thee uit drinken.



dochter en schoondochter



In de Villa zit ook een hele leuke winkel waar ze oa eigen producten verkopen. Mmmmmm...







man en zoon met het prachtige boeket dat ik kreeg!

We gaan er even tussenuit.....naar Frankrijk. We gaan via Lyon naar het zonnige zuiden en zien wel waar de wind ons de rest van onze vakantie ons brengt.


9 opmerkingen:

  1. Zo leuk daar...kom er graag !....een van mijn favorieten....heerlijk fijne vakantie geniet !x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi, kortgeleden ben ik daar (vanuit het hoge Noorden) ook geweest. Een prachtige plek met hele mooie tuinen. Dat was echt een genietfeest. Fijne vakantie.
    groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoewel je het al een paar keer hebt laten zien, is het toch iedere keer weer anders en mooi!
    Een mooie plek!
    En geniet van je vakantie!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dear Jolanda, I send you a bouquet of belated Happy Birthday wishes! What a lovely place your family took you to for the celebration on that gorgeous day. It looks elegant, but also quite relaxed, and thoroughly enjoyable.

    (My favorite tea mug is also a EB robin design. Aren't they marvelous?)

    Have a grand time in France. xo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het staat (nog steeds) op mijn lijstje. Villa Augustus. Daar wil ik toch echt graag een keer naar toe.
    Wat ziet het er prachtig uit allemaal. Wat leuk dat je daar je verjaardag vierde.
    Heel mooie sfeervolle plaatjes Jolanda.
    Ik wens jullie een heel fijne vakantie,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Villa Augustus, Wat een geweldige plek is dat toch. Ik ben er ook al vaak geweest en telkens voelt het als vakantie.
    Prachtige foto's heb je gemaakt, ik heb er van genoten.
    Hartelijke groeten El

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik moet maar een keer met Mirjam gaan haha, want ook op mijn lijstje staat het al een poosje. Als ik dan jouw mooie foto's zie krijg ik opnieuw de kriebels, het moet er tocht echt eens van komen. Hele fijne vakantie, Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dit toch een mooie lokatie, een prima plek om een feestje te vieren. En Frankrijk is een heerlijk land om op vakantie naar toe te gaan. Veel plezier!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is een prachtige locatie om je verjaardag te vieren. Het eten ziet er heerlijk en het moet speciaal zijn geweest te delen met al je familie. Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...