zondag 11 december 2016

Welkom kerstboom


Niet te geloven hoe de tijd voorbij vliegt. Mijn vorige post is van 4 weken geleden! 
Drukke werkweken gehad en daarbij opgeteld nog dat ik een paar weken niet lekker was, dus dan schiet uitgebreid bloggen erbij in. Op mijn Rotterdamblog en Instagram was ik wel wat meer aanwezig. 
Maar nu dus weer een mooie kerstpost, niet te geloven trouwens dat ik een paar jaar gelden gewoon een 'daily decemberpost" had. Al hoewel dat ook wel weer vergelijkbaar is met de vrijwel dagelijkse plaatjes die ik op Instagram post.
Maar bij deze dus onze boom, eerst mocht -ie even wennen bij ons met alleen lichtjes en gisteren had ik even tijd voor de ballen, engelen en vogeltjes die erin hangen, Buiten hangen ook de lichtjes in de bomen, en verder wat gezellige hoekjes gemaakt. Wat vinden jullie van mijn kerstbos in de vensterbank?




Heb je zin om te komen kerstshoppen in Rotterdam, op Rotterdam through my lens zet ik alle leuke kerstmarkten voor je op een rij. Dus wie weet tot ziens:)


9 opmerkingen:

  1. SO eins schöner WEIHNACHTSBAUM..
    sehr gemütlich;;;;

    WÜNSCHE noch einen schönen TAG
    bis bald die BIRGIT aus TIROL

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jolanda, your home looks so very Christmas-y! As always, your sense of style is full of fun and elegance. Very inspiring! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor....heel gezellig....liefs Ria x ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  4. EEn kerstboom in de donkere dagen, hoort zo bij deze prachtige tijd. Ziet er heel sfeervol uit Jolanda. Geniet van de voorpret en straks van de feestdagen, groet Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig! Die kerstboompjes zijn zo leuk!

    Fijne zondag!
    Yet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je het blauw van je huis ook in de boom terug hebt laten komen. Het ziet er allemaal sfeervol uit.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Uw huis is op zoek prachtig met alle kerstversiering. Ik heb net besefte dat onze kamer deelt bijna dezelfde kleuren als de jouwe! Ik hou van je Chrisrmas boom decoratie ook. Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het staat super gezellig en wat past de boom mooi binnen je interieur!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toch nog even je Kersthuis gezien, het mijne krijg je helaas ook niet meer in het echt te zien, net alles weggehaald, maar gezellig blijft het om jullie vrijdag te zien!

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...