vrijdag 27 januari 2017

Groene Vingers in Delft



Vorig weekend was ik samen met een aantal 'toffe tantes' in Delft. Ons hoofddoel was een bezoekje aan deze te leuke winkel waar je volop inspiratie krijgt.
Stadstuinwinkel 'Groene vingers' in Delft is een groene oase met veel supermooie, trendy planten en hippe woonaccessoires en potten. 
En dat vinden wij altijd leuk!
Het leek of we in een woontijdschrift rondliepen en we hebben er enorm genoten.
En natuurlijk is ook Delft de moeite van een bezoekje waard!








Groene Vingers is te vinden aan Burgwal 23 in Delft.

Fijn weekend allemaal!


8 opmerkingen:

  1. Jolanda, from your photographs, I can tell why you'd want to visit this shop. I like all the baskets! I'm wondering if the owner makes use of "plant lights" to keep her green lovelies healthy during the winter months?

    Delft is another place I hope to visit some day. xo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er leuk uit Jolanda.......fijn weekend liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk adres. En een dagje weg met toffe tantes kan natuurlijk nooit stuk.
    Lekker genieten, dan is de winter zo voorbij.
    Een fijn weekend en lieve groetjes,
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk adresje, ik moet eigenlijk weer eens naar Delft bedenk ik nu. Bedankt voor de tip. Groetjes El

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat een heerlijke winkel lijkt me dat. Ik heb het adres genoteerd, ik woon niet in de buurt, maar Delft is een leuke stad waar ik wel eens kom.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is lang geleden dat ik in Delft was, maar ik heb er goede herinneringen aan. Wie weet kom ik er dit jaar aan toe, dan kan ik meteen een bezoekje brengen aan dit leuke adres.

    Fijn weekend! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jolanda, wat een mooie foto's van inderdaad een toffe winkel. Ga daar ook maar eens een bezoekje brengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat lijkt me een mooie winkel! Die kaarten die ik zie....helemaal fantastisch! Gauw een dagje uit plannen denk ik!

    groetjes Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...