zondag 8 januari 2017

Het was even wit...


We hadden ineens sneeuw, nou ja een klein laagje, maar toch. Natuurlijk gauw wat foto's in de tuin gemaakt, onze lichtjes branden nog zoals je ziet!
En natuurlijk maakte ik ook foto's ook tijdens een mooie sneeuwwandeling maar daarover meer op mijn Rotterdam blog.
Mijn vakantie zit er weer op en maandag mag ik weer aan de slag. Dat zal best tegenvallen na 2 weken vrij. Ik heb lekker uitgerust maar ook veel leuke dingen gedaan zoals een dagje Blijdorp en foto's gemaakt in Rotterdam. Mooie blogposten hierover zijn daar te vinden. 
Ik ging ook naar de films Waterboys en La la Land en bezocht het Nederlands Fotomuseum. We gingen samen naar de gezellige Kerstmarkt in Den Haag, een dagje naar de sauna in de Zwaluwhoeve en keken de hele eerste serie van the Crown via Netflix. Wat een prachtige serie is dat!
Maar ik deed niet alleen maar leuke dingen, ik maakte ook mijn huis eens goed schoon, deed de kerstboodschappen en ruimde alle kerstspullen weer lekker op tot volgens jaar.



In mijn tuin was gisteren dus een klein beetje sprookjessfeer. Vandaag is alles helaas alweer weg.
Fijne week weer allemaal!



8 opmerkingen:

  1. Deze foto's vind ik ook fantastisch, de sneeuw kwam net op een goed moment en is gelukkig weer weg.
    Groetjes El

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's zo met dat kleine beetje sneeuw.
    Zo te lezen heb je een heerlijke vakantie gehad.
    Fijne, rest van de zondag, nog.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo te lezen was het een heerlijke vakantie. Je hebt veel leuke dingen gedaan. Nu morgen weer aan de slag. Is ook weer leuk. Ik ga morgen starten met een nieuwe baan. Best spannend!
    Groet, Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's liefs fijne week Ria x ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Even sneeuw maar toch snel mooie foto's gemaakt, Jolanda. Werkse weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allereerst de beste wensen voor 2017 Jolanda. Jij blijft lekker enthousiast doorbloggen, zo te zien. Het is stil in blogland, zo ook bij mij. Misschien ga ik ook wel stoppen.
    Maar ik vond het toch wel erg leuk om jouw nieuwste blogpost te lezen, lekker hoor twee weken vakantie. Ik had één week, ook goed. De serie The Crown is geweldig hè, wij zijn ook net klaar met het eerste seizoen en wachten met smart op seizoen 2. In de tussentijd kijken we naar The Bletchley Circle, echt een aanrader joh!
    Jolanda,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Er wordt vanaf vrijdag weer sneeuw voorspeld dus wie weet kun je dan weer je camera-moment pakken ;-).

    Fijne avond! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een fijne en sfeervolle foto's! Bergen sneeuw hoeft van mij nooit zo, maar zo'n lieflijk poederlaagje vind ik erg mooi, de natuur wordt dan eventjes nog mooier he. Ik kan haast niet wachten totdat wij ook zo'n fijne tuin zullen hebben, want bij dit soort foto's smelt ik toch altijd wel een beetje..

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...