zondag 1 januari 2017

Welkom 2017!

Ik hoop dat jullie allemaal de kerstdagen en oud en nieuw gezellig hebben doorgebracht en natuurlijk wens ik jullie alle goeds voor 2017!
Een jaar vol liefde, gezondheid en veel mooie foto's en blogverhalen:)
De kerstboom is hier de deur uit en we gaan fris het nieuwe jaar in.
Maar het is altijd leuk om nog even terug te blikken bij de start van zo'n nieuw jaar. 
Hoewel het soms leek of de wereld op z'n kop stond hadden wij met ons gezin een mooi jaar. 
We maakten mooie reizen en hadden gezellige momenten samen.
 Zo is onze dochter 2 weken geleden vertrokken en ze is nu in Kaapstad, vliegt binnenkort door naar Thailand en daarna Vietnam en Cambodja. We hopen haar begin maart weer te zien met een backpack vol verhalen. 
Ook onze zoon reisde veel met zijn vriendin en hem kun je trouwens volgen via zijn Insta reisjemetmemee?
En natuurlijk zaten wij ook niet stil! In mei gingen we naar Bali, wat een reis! Naar Oerol op Terschelling, deze zomer naar Frankrijk en in de herfst bezochten we Berlijn.
Op Instagram maakte ik de bekende 'best 9 of 2016'. Hierin veel Bali en Rotterdam zoals je ziet.
Ik heb nog een aantal prachtige Balifoto's voor mooie warme posten, wordt vervolgd....


Op mijn Rotterdamblog maakte ik ook een jaaroverzicht van de mooiste gebeurtenissen en foto's van 2016. 
Nog even nagenieten voordat we met volle vaart 2017 ingaan! Ik ben benieuwd wat het ons gaat brengen.





9 opmerkingen:

  1. Mooi om op een goed jaar terug te kunnen kijken en het nieuwe jaar weer vol vertrouwen binnen te stappen. Een liefdevol, gezond en inspirerend 2017, met mooie bogverhalen en foto's in het vooruitzicht, liefs Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig nieuwjaar.....ik hoop dat het een goed jaar word voor jou en je gezin.....liefs Ria x❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens jou ook een heel gezond en gelukkig nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk om weer een heel nieuw jaar voor je te hebben met een positieve gedachte gaan we hoop ik genieten van alles wat er aan moois op onze paden komt in het echt en op alle media waar we OOK vrienden zijn en de gezelligheid van van alles MET elkaar! Lieve Jolanda, dankje dat je mijn vriendin bent. Tot vrijdag. En geniet van je vakantie. XX Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wens je een nog mooier 2017 toe.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heerlijk om zo terug te kunnen kijken op een mooi jaar! Aan reizen geen gebrek....dat blijft heerlijk om te doen! Jullie kinderen hebben de reislust dus niet van een vreemde!
    Ik wens je een reislustig 2017 toe en vooral veel geluk en gezondheid!

    groetjes Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het maken van een mooie reis vind ik echt van toegevoegde waarde, je kan daar nog zolang van nagenieten...ik in ieder geval wel. Ik wens je voor dit nieuwe jaar heel veel nieuwe en mooie reiservaringen toe, maar ook veel liefde en gezondheid.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De beste wensen en veel reisplezier voor allemaal
    lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Jolanda,
    Ik wens jou en je gezin een heel mooi, gelukkig, gezellig en bovenal gezond 2017.
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...