zondag 24 september 2017

Wat een heerlijk weekend op de Veluwe!


Voor mijn verjaardag in juni had ik van mijn man een weekendje in een b&b op de Veluwe met een bezoekje aan de sauna Veluwse Bron, cadeau gekregen. 
Een superfijn cadeau waar hij zelf ook wat aan heeft:) Een win-win situatie dus. 
Na de regen van de laatste weken had ik er een hard hoofd in maar wat hadden we een geluk dit weekend. Prima temperaturen en heel veel zon.
We logeerden in b&b de Houtwal, gelegen in een prachtige tuin waar we gastvrij zijn ontvangen.



We hadden er een eigen huisje en het was er zo heerlijk rustig! 's Morgens werd er een superlekker ontbijtje in ons huisje bezorgd. Echt smullen....


 






Tot zover een rondje om de b&b, wat een mooie tuin met sfeervolle hoekjes he?! 
Moet in de zomer echt een plaatje zijn.
Zaterdag stapten we op de fiets voor een dagje fietsen door bossen en heidevelden.
Op zoek naar mooie paddenstoelen natuurlijk en genieten van de prachtige uitzichten.
Wat is het er toch mooi! 


















Je kunt zien dat de herfst haar intrede doet want vanmorgen was het goed mistig. Maar ook dat levert mooie plaatjes op en gelukkig trok de mist vandaag ook gauw weer op.






Die paar dagen weg, voelden als een minivakantie en we zijn weer helemaal uitgerust.

Liefs 
Jolanda


8 opmerkingen:

  1. Heerlijk, zo'n herfstig weekend. En mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Werkelijk prachtige foto's! Mag ik er een paar gebruiken voor een blogje op www.fijnwonen.blogspot.nl ?
    Uiteraard met een dankbare bronvermelding en een linkje naar dit bericht? Zou ik heel blij van worden!
    Groet en een fijne dag, Jacquelien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk Jacqueline! Met bronvermelding mag dat natuurlijk. Groetjes Jolanda

      Verwijderen
  3. Wat heerlijk...en wat een boel mooie foto's...fijne geniet week liefs Ria x ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk huisje. En dan die mooie omgeving, ik kan me voorstellen dat jullie genoten hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kado. de herfstfoto,s zijn fantastisch. Jullie hadden ook prachtig weer. Dan kom je weer helemaal opgeladen thuis. groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk hoor die herfst en zeker op de Veluwe met mooi weer. Wat bof je dan. Bedankt voor het delen, ik moet nodig ook het bos weer in... Groetjes El

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig verjaardags cadeau! De veluwe blijft mooi, of je er nu in de zomer, herfst of met dichte mist komt ;) Mooie foto's heb je er gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...